Hebt u 'Technische' vragen en meldingen.

Op 23 augustus 2016, over deze onderwerpen: Verkeer & Openbare werken

 

Zoals ondertussen al meer bekend is, bezoekt N-VA Peer elke zaterdag de bewoners van een straat in Peer.

Bij die gelegenheid melden ze ons allerhande ‘technische’ problemen.

Een 70-tal meldingen werden door onze mandatarissen overgemaakt aan de bevoegde gemeentelijke instanties.

Er werden onder andere 53 dossiers opgemaakt door de Technische Dienst, 30  werden er tot heden  goed opgelost.

N-VA Peer volgt de niet opgeloste dossiers verder op.

We zijn enigszins tevreden met  het artikel in De poort: ‘Nieuwe werking technische vragen’ .

Bedoeld zijn vragen over: Openbaar groen, dienstbetoon,openbare werken, mobiliteit en dierenwelzijn.

De inwoners kunnen nu hun ‘technisch’ ei kwijt op één meldpunt, het onthaal.

Gemakkelijker en drempelverlagend, maar zal het ook efficienter zijn?

 

Wat we spijtig genoeg niet uitgelegd zien,  is wat er gebeurt na de melding.

Wie of welke dienst behandelt de melding verder?

Wordt de melder op de hoogte gehouden van het verdere verloop, wanneer en hoe? 

Hoe waardevol vond je dit artikel?

Geef hier je persoonlijke score in
De gemiddelde score is