Proficiat en dank aan de kiezers.

Op 20 oktober 2012, over deze onderwerpen: Activiteiten & Afdelingswerking

Het is gewoonte om de verkozenen proficiat te wensen.Na deze verkiezingen  wensen wij  U ,de kiezer, proficiat met het bekomen resultaat. U hebt samen met 2480 medeburgers in Peer voor een schok gezorgd. Ook hebt U N-VA Peer, komende vanuit het niets, 6 zetels gegeven in de gemeenteraad. In niet veel Vlaamse gemeenten is een dergelijk resultaat neergezet. Onze oprechte dank daarvoor.

Eveneens hebt U er voor gezorgd dat met Appel en N-VA , samen goed voor 11 zetels, er een oppositie tot stand is gekomen die zal wegen op het bestuur.

De kans om te besturen is ons deze keer niet  gegund.  Wij zullen nu vanuit de opositie er alles aan doen om toch bepaalde punten van ons programma te realiseren.

Moest de meerderheid na 1 januari 2013, gedwongen door de krappe meerderheid en door U  uit zijn absolute machtspositie gehaald, toch begrepen hebben dat een eerlijker, correcter bestuur met oog voor het belang van alle Perenaars nodig is om overeind te blijven ,hebt U dat alvast bereikt.

U hebt N-VA Peer en zijn kandidaten, nieuwe mensen met een andere visie op goed bestuur, het vertrouwen gegeven.

Gesterkt door dat vertrouwen zullen ze 6 jaar werken om het niet te beschamen en Uw stem te laten doordringen in het Poorthuis.

Het bestuur, de mandatarissen, de kandidaten, de leden van N-VA Peer danken U.